Kali Audio definuje poslouchací vzdálenost jako maximální vzdálenost, při které mohou reproduktory hrát nepřetržitě při 85 dB při zachování 20 dB dynamické výšky.
To znamená, že kdekoli v rámci této vzdálenosti poslechu můžete poslouchat dlouhou dobu s referenční hlasitostí a chvilkovým peakem, jako jsou bass-dropy nebo výbušné zvuky, které se projeví zřetelně a s minimálním zkreslením.
Basy na monitorech série LP jsou dodávány většími magnety a většími kmitacími cívkami než jakékoli srovnatelné reproduktory na trhu. Získáte tak přesnější basovou odezvu, která je rozšiřitelná o níže, takže můžete nastavit přesně tak nízký zvuk, jaký potřebujete. Basová odezva není zesílená ani přehnaná, ale můžete si být jisti, že uslyšíte basy, které máte ve skladbě.
Ochranné omezovače zabraňují tomu, aby se škodlivé napětí dostalo k měničům, takže nehrozí riziko poškození těchto reproduktorů.
Boundary EQ Control
Daná poloha reproduktoru v prostoru může výrazně změnit jeho frekvenční odezvu. Reproduktor umístěný u stěny nebo na stole bude znít úplně jinak než reproduktor umístěný na stojanu, a to iv dobře upraveném prostoru. Tvrdé povrchy, jako jsou stěny, stolní desky a nahrávací konzole, mohou změnit frekvenční odezvu monitoru na nízké úrovni a zhoršit celkovou čistotu zvuku.
Naštěstí většina běžných pozic je docela předvídatelná a snadno opravitelná.
Kaliho tým provedl ladění Boundary EQ v The Village Studios v Los Angeles a přišel s nastaveními EQ kompenzace hranic, která vám pomohou získat optimální zvuk tam, kde potřebujete umístit reproduktory. Pro novou verzi byly aktualizovány hraniční EQ pro použití reproduktorů na stole a se stojany na monitory.
V kombinaci s LF a HF trimem to zajistí, že reproduktory znějí co nejlépe bez ohledu na to, v jaké místnosti mixujete nebo kde jsou reproduktory umístěny.
3-D Imaging Waveguide
Waveguide na studiových monitorech série Lone Pine zajišťuje, že směrovost reproduktoru je hladká v celé frekvenční odezvě. A co víc: je kalibrován tak, aby vám zvukový výkon reproduktoru pomohl přesně vnímat zvuk.
V praxi to znamená, že v nahrávce uslyšíte prostorové detaily, které vašemu mozku umožňují umístit prvky nahrávky do prostoru kolem vás. To dává reproduktorům přirozenější a realističtější pocit, který odhaluje více detailů materiálu, na kterém pracujete. Tato úroveň detailů usnadňuje činit kritická rozhodnutí a zároveň činí tyto monitory příjemnými na míchání a poslech obecně.
Nízká hlučnost bassreflex portu
Chtěli jsme umístit port na přední stranu studiových monitorů série LP, aby se daly použít v malých prostorách, kde by byly umístěny u stěn. Zároveň jsme nechtěli, aby hluk z předního portu odváděl pozornost od přesnosti reproduktoru, proto jsme vyvinuli speciální přední port, který nevydává hluk.
Na většině portových trubic odchází vzduch různými rychlostmi z různých míst otvoru, což vytváří hlučné turbulence. Tuto turbulenci lze slyšet jako „mnutí“ nebo slyšitelný zvuk vzduchu vycházející z monitoru. Tento zvuk zvýší úroveň šumu a zakryje detaily spodních frekvencí.
Portová trubice na LP-6 byla navržena tak, aby zajistila, že veškerý vzduch opouští portovou trubici stejnou rychlostí. Pomáhá to zvýšit dolní odezvu reproduktoru a zároveň udržovat basy čisté, pevné a bez dalšího šumu.