Edge Solo je velký membránový kondenzátorový mikrofon s kardioidním snímacím vzorem, který poskytuje čisté a přirozené nahrávky s jakýmkoli rozhraním nebo předzesilovačem. Mikrofon je určen pro umělce/inženýra, který potřebuje jedno řešení pro mnoho situací a aplikací. Kromě vysoce výkonného hardwaru vyvinula společnost Antelope Audio vlastní modelovací engine, který k vlastnímu čistému zvuku mikrofonu přidává pokročilé tvarování tónů. 18 různých emulací mikrofonu z něj činí vysoce adaptivní a efektivní nástroj pro nahrávání – vhodný pro domácí i profesionální studiové nahrávky zpěvu, akustických nástrojů, kytarových a basových kabin, jakož i bicích a perkusí.
- Velkomembránový kondenzátorový mikrofon poskytující zvuk ve vysokém rozlišení
- 18 klasických mikrofonních emulací s ohromujícími schopnostmi tvarování tónů
- Kardioidní snímací vzor
- Uživatelsky přívětivý software umožňující rychlost a efektivitu
Kromě vlastního nedotčeného zvuku má Edge Solo schopnost napodobit 18 nejoblíbenějších mikrofonů – od dynamických klasik až po vzácné tube & FET velkomembránové kondenzátory, které obstály ve zkoušce času. Při vývoji emulací spolupracovala společnost Antelope Audio s několika uznávanými evropskými zařízeními, prováděla přísná měření a testovala několik skvěle zachovalých historických mikrofonů, stejně jako moderní špičkové klasiky. 18 emulací poskytuje nezbytnou zvukovou všestrannost potřebnou pro jakýkoli hlas nebo nástroj doma i ve studiu.
Účelem Edge Solo a všech ostatních modelovacích mikrofonů v portfoliu Antelope Audio je nejen vybavit vás řadou zvukově všestranných emulací v jednom těle, ale také rozšířit váš rozsah nahrávacích schopností o funkce, které nejsou dostupné u běžných mikrofonů. Koncept modelování Antelope Audio vylepšuje váš pracovní postup tím, že vám umožňuje přepínat mezi emulacemi mikrofonu jediným kliknutím během nahrávání nebo postprodukce. Při spárování s rozhraním Antelope Audio můžete těžit z nepostřehnutelné latence při výběru nejlepší emulace mikrofonu pro danou úlohu během sledování. Pokud chcete, nahrávejte bez jakéhokoli modelování a později upravte zvuk pomocí nativních emulačních pluginů* – kompatibilních s jakýmkoli DAW nebo rozhraním.
Seznam emulací:
Berlin 47 FT - dokonalý mikrofon na kopák s velkým, plnohodnotným zvukem a nesrovnatelným low-endem, který je vhodný i pro basové ozvučnice.
Berlin 47 TU – po vzoru „svatého grálu“ elektronkových mikrofonů, je vhodný pro jakýkoli zdroj a jakoukoli aplikaci, ale jeho sláva je způsobena zejména jeho schopností zachytit vokály jako žádný jiný mikrofon.
Berlin 49T - klasický mužsko-vokální mikrofon pro lehké teplo elektronky při zachování hudební přítomnosti.
Berlin 57 – podobné hřejivé a sametové výšky ve středním pásmu jako jeho bratři Berlin 47 a 67, ale s poněkud méně barevnou odezvou.
Berlin 67 – ideální volba pro bicí a jiné ostré nástroje, které mohou potřebovat změkčení.
Berlin 87 – klasika vokálů a akustických nástrojů, které potřebují extra jas.
Berlin K86 - emulace klasického německého malomembránového kondenzátorového mikrofonu se širokým využitím - slyšet jej na malých bubnech, klavíru a vokálech v mnoha hitových nahrávkách.
Berlin M103 - skvělý přirozeně znějící víceúčelový studiový mikrofon, který nabízí méně barev než jeho bratr 87, ale větší dynamický rozsah.
Berlin M251 - klasický ženský vokální mikrofon, který lze slyšet na nesčetných deskách Tina Turner, Shania Twain, Bjork a mnoho dalších legend.
Kardioidní kapsle Berlin V563 – tato emulace sdílí podobný zvukový charakter jako legendární 47TU s její přirozeným teplem a hladkostí, ale přidává další vrstvu přítomnosti a lesku.
Hamburg 441 - perfektní volba pro kytarové kabinety a snare, schopná zachytit detailní horní středy v aplikacích s vysokým SPL, aniž by to znělo drsně.
Illinois 7B – jeho aplikace se liší od kopáků, basových kabin a vokálů (naživo i ve studiu), ale je nejznámější jako „rádiový mikrofon“, protože má schopnost zachytit neuvěřitelně hluboké nízké tóny a projev.
Illinois 57 – jeden z nejznámějších víceúčelových mikrofonů, jaký byl kdy vyroben – často nachází své místo pro bicí nebo kytarové kabiny.
Minnesota 20 - známý velký a plný low-end, díky čemuž je vhodný pro kopák, baskytaru a mužské vokály.
Tokyo 800T – klasický hip-hopový a popový velkomembránový kondenzátorový mikrofon, který se dnes stal oblíbeným pro Drakea, Justina Biebera a mnoho dalších umělců.
Vienna 12 - originál je na vrcholu seznamu snů pro mnohé profesionály, kteří jej považují za svatý grál vokálních a dechových mikrofonů.
Vienna 112 – základ každé live-room s bicí soupravou, s pevným low-endem a spoustou attacku.